poniedziałek, 22 czerwca 2015

Adidas


  
Selena Gomez-Good For You ft. A$AP Rocky


Hej! 

Powiem Wam,że od pewnego czasu mam obsesję na punkcie koloru różowego. Jest to mój ulubiony kolor. Ostatnio zaczęłam myślec,jakie kupic buty-całe białe adidas superstar,jasne różowe adidas superstar,czy białe reebok classic,mam nad tym okropny dylemat. W ten weekend,w moim ulubionym sklepie,czyli tally wejli,spodobały mi się buty,ale teraz niestety zostałam bez kasy,bo wszystko wydałam,więc muszę poczekac,aż coś dostanę,to wtedy je kupię,jeżeli już mi się nie przestaną podobac,często tak mam,hahaha.  Dzisiaj usłyszałam nową piosenkę mojej kochanej Selenki,którą śpiewa wraz z A$APEM i oznajmiam iż jest to piosenka,który trafia w sedno mojego gustu muzycznego i dlatego dodałam ją do tego oto postu. Teraz,pisząc ten post,słucham wszystkich po kolei piosenek Seleny,chyba bierze mnie jakaś obsesja na jej punkcie przez jej nową piosenkę,coś tak czuje. Lekcje w szkole mamy teraz lajtowe,na każdej z nich,albo każdy robi co chce,albo idziemy na próbę,do przedstawienia na koniec roku,które mamy w czwartek. Znacie to uczucie,gdy ktoś Wam się podoba i jak koło Was przechodzi i powie "hej",lub po prostu się uśmiechnie,to macie nogi jak z waty? Bo ja doskonale znam to uczucie. Zdjęcia z dzisiejszego postu wyszły okej,podobają mi się,a Wam? Co u Was słychac? Już za kilka dni wakacje,jaram się mega!!! Jakie macie plany? Ja jadę do koleżanki do Gorzowa Wielkopolskiego w lipcu,a potem jak wrócę przyjeżdża do mnie koleżanka z mojego rodzinnego miasta,a resztę się wymyśli na spontanie,co u mnie jest normalnym już przypadkiem. W tym roku znowu będę wkurzała moją mamę hitem kabaretu "wakacje",oh jak ja ją lubię drażnic czymś,czego ona nie cierpi hahaha,uwielbiam jak się patrzy na mnie tą swoją miną.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz