poniedziałek, 8 czerwca 2015

Beautiful weather


Hej wszystkim! ♥
Siedzę teraz na łóżku zajadając bobofrutka (uwielbiam je) i pisząc do Was. Dzisiejszy dzień należy do dni,z których jestem zadowolona,ponieważ udało mi się zrealizowac w nim wszystkie obowiązki,które miałam wypełnic. Akurat dzisiaj po szkole miałam zamiar posprzątac,potem umyc włosy,a następnie napisac do Was ten oto post. W piątek przyszła do mnie koleżanka i zrobiła mi zdjęcia. Nie wiem jak Wam,ale mi się one podobają,a szczególnie to pierwsze,na którym leże w trawie. Oprócz robienia zdjęc,w piątek z Zuzią oglądałyśmy film,porozmawiałyśmy i poszłyśmy na spacerek,miło spędziłam z nią czas. Jeszcze tego samego dnia,mama zawołała mnie,że jest włączony spryskiwacz na ogródku,a więc przebrałam się i poszłam się pochlapac. Dołączył się do mnie tata,byliśmy cali mokrzy. Na końcu zrobiliśmy z mamą i tatą ice bucket challenge,a po nim obejrzeliśmy film (the duff-polecam). W niedzielę pojechaliśmy z rodzicami do Kazimierza Dolnego,gdzie bardzo miło spędziliśmy czas. Między innymi byliśmy zjeśc gofry,na pysznym,lecz drogim obiedzie (ale co tam,raz na jakiś czas można sobie pozwolic),po obiedzie wyruszyliśmy w stronę budki z lodami. Gdy wróciliśmy do domu byliśmy strasznie zmęczeni. Wszyscy się opaliliśmy (na słoncu było 35 stopni celsjusza),a co się z tym wiąże,gdy się myliśmy wszystkich nas piekła skóra. Dzisiaj stwierdziłam,że soki z lidla,które się dolewa do wody są naprawdę dobre i mega orzezwiające,jak na upalne dni w sam raz. Ja akurat kupiłam dzisiaj o smaku limonki i cytryny,pycha. Również dzisiaj,gdy wróciłam ze szkoły czekałam przed bramką na rodziców około 30 minut,ponieważ byli w sklepie,ale na szczęście nie było tak nudno,bo miałam wifi (hihi). Jak rodzicie wrócili,mama dała mi mambę,batona i bobofrutka i powiedziała: schowaj,zanim tatuś zobaczy,bo nie widział,że mu dorzuciłam do koszyka,hahaha,typowa mama. A Wy co robiliście w długi weekend? Jeszcze chciałam dorzucic,że w piątek nasza szkoła musiała isc do szkoły,kiedy prawie wszystkie inne miały wolne. JUŻ NIEDŁUGO WAKACJE,W KOŃCU! Macie jakieś plany na nie? Chwalcie się w komentarzu! I koniecznie napiszcie również,jak Wam się podobają zdjęcia z tego posta i które najbardziej. Buziak.












2 komentarze: