wtorek, 2 czerwca 2015

I think someone like me



Hejcia naklejcja

Co u Was? Jak Wam minął weekend? Ja w sobotę byłam z rodzicami w Warszawie,a celem tej wycieczki było zrobienie zakupów (czyt. ubrań),ale oczywiście skończyło się na tym,że kupiłam tylko bezbarwny case na telefon,chociaż podobało mi się kilka rzeczy,a w tym czarna sukienka,którą raczej pojadę w ten weekend i kupię. W niedzielę byłam na festynie w moim mieście,zorganizowanym z okazji dnia dziecka,na którym występowałam (czyt.śpiewałam). We wtorek,czyli dzisiaj pojechałam z rodzicami do Warszawy na pizzę,a potem pochodzic po starówce. Cały weekend i dwa pierwsze dni tygodnia spędziłam cudownie,oby kolejne dni wyglądałay tak samo,oprócz tego,jak dzisiaj dostałam piłką od siatki wykopaną z nogi z całej siły w policzek na wf,po czym się rozpłakałam,nie wiem dlaczego,bo to tak aż bardzo nie bolało,ale ja już tak po prostu mam. A i ciekawostka,chyba mi się ktoś podoba,to znaczy nie wiem,tak mi się zdaje. Ale cicho na razie,nie wygadajcie się nikomu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz